
Technická odstávka s cieľom skvalitnenia služieb - druhá fáza
V termíne od 5.1. od 18:00 hod. do 9.1.2017 do 07:00 hod. nie sú k dispozícii viaceré služby našej banky.
Dobrou správou je, že platobné karty sú plne funkčné. Môžete nimi vyberať hotovosť z bankomatov, platiť u obchodníka aj na internete.
Platiť sa dá aj bezkontaktne mobilom alebo nálepkou Wave 2 Pay.
Počas odstávky sú nedostupné tieto služby:
Internet banking, Mobil banking, VIAMO a e-platby
Služby pre firemných klientov: Inbiz a Multicash
-
Zasielanie notifikácií - nie sú odosielané upozornenia o zrealizovanej, resp. nezrealizovanej transakcii, o autorizácii platobnou kartou a iné notifikácie
Dobíjanie kreditu prostredníctvom bankomatov
Vkladanie hotovosti na účet prostredníctvom bankomatov
Radi by sme upozornili, že pri platbe kartou vám nepríde SMS ani e-mailová notifikácia (pokiaľ ich máte nastavené). Odporúčame uschovať si účtenky a potvrdenia o vašich transakciách v čase odstávky.
Platby s budúcou splatnosťou, trvalé príkazy a inkasá budú realizované rovnako ako v prípade iných víkendov alebo sviatkov, štandardne v nasledujúci pracovný deň po sviatku a víkende.
Call centrum je dostupné a pripravené vám poskytnúť všeobecné informácie vrátane možnosti blokovať platobné karty. Kontakty: 0850 123 000, zo zahraničia +421248555970, e-mail: kontakt@vub.sk
Otváracie hodiny našich pobočiek sú tiež upravené. Pobočky sú zatvorené od štvrtka 5.1. od 18:00 hod. do nedele 8.1. do konca dňa. Znovu ich pre vás otvoríme v pondelok 9. januára podľa štandardných otváracích hodín.
Dôležité upozornenie: Počas odstávky vás nebudeme kontaktovať s cieľom získať akékoľvek informácie
o vašich účtoch, telefónnych číslach, prihlasovacích údajoch a kódoch do služieb elektronického bankovníctva.
Banka takéto informácie od svojich klientov nikdy aktívne nevyžaduje.
Plánovaná odstávka je druhou a finálnou fázou aktuálneho procesu skvalitnenia služieb našej banky.
Ďakujeme za pochopenie a vopred sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.
VÚB banka