Technická odstávka s cieľom skvalitnenia služieb

Ak chcete prispieť na projekt Srdce pre deti, môžete tak urobiť hneď prostredníctvom SMS alebo platobnej karty. Ak chcete poslať platbu cez internetbanking, alebo Mobil banking, urobte tak v nedeľu po ukončení technickej odstávky.


V termíne od 2.12.2016 od 18.00 hod. do 4.12.2016 do 9.00 hod. prebieha plánovaná technická odstávka systémov banky s cieľom skvalitnenia našich služieb.

V uvedenom čase preto nebudú k dispozícii tieto služby:

  • Internet banking, Mobil banking, VIAMO a e-platby

  • služby pre firemných klientov: Inbiz a Multicash

  • zasielanie notifikácií - nebudú odosielané upozornenia o zrealizovanej, resp. nezrealizovanej transakcii, o autorizácii platobnou kartou a iné notifikácie

  • dobíjanie kreditu prostredníctvom bankomatov

Call centrum bude dostupné a bude poskytovať všeobecné informácie vrátane možnosti blokovať platobné karty.
Kontakty sú 0850 123 000, zo zahraničia +421 2 48 55 59 70, e-mail: kontakt@vub.sk

V piatok o 18.00 hod. dôjde tiež k uzavretiu všetkých pobočiek. Opätovne ich pre vás otvoríme v nedeľu o 9.00 hod. Od tohto momentu vám naši pracovníci a služby budú k dispozícii vo zvyčajnom režime.

V snahe predísť nečakaným situáciám vám odporúčame uskutočniť v piatok pred 18.00 hod. tieto operácie:

  • plánované finančné transakcie

  • nákupy na internete cez e-platby (dobitie kreditu, online stávkovanie, cestovné lístky...)

  • dobíjanie kreditu cez bankomat

Platobné karty budú plne funkčné. Môžete nimi vyberať hotovosť z bankomatov, platiť u obchodníka aj na internete. Platiť tiež budete môcť bezkontaktne pomocou Wave2Pay – mobilom alebo nálepkou. Pri platbe kartou nedostanete SMS ani e-mailovú notifikáciu (pokiaľ ich máte nastavené). Počas odstávky odporúčame uschovať si účty a potvrdenia o zrealizovaných transakciách v tomto časovom intervale.

Trvalé príkazy a inkasá s dátumom splatnosti 2.12.2016 (t.j. piatok) budú ešte zrealizované.

Dôležité upozornenie: VÚB banka sa v súvislosti s odstávkou nebude so svojimi klientmi kontaktovať s cieľom získať od nich akékoľvek informácie o ich účtoch, telefónnych číslach, prihlasovacích údajoch, kódoch do služieb elektronického bankovníctva.
Banka takéto informácie od svojich klientov nikdy aktívne nevyžaduje.

Plánovaná odstávka je prvou fázou procesu skvalitnenia služieb našej banky.
Druhá sa uskutoční v januári 2017, budeme vás o nej včas informovať.

Ďakujeme za pochopenie a vopred sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.