V medzinárodnej platforme Impact HUB Bratislava sa jej členovia zameriavajú na podporu začínajúcich biznisových riešení a spoločensko-prospešných a zmysluplných projektov. Neziskovým organizáciám pomáhajú v transformácii na udržateľnejší podnikavejší model a startupom zase pomáhajú skvalitniť podnikanie a rozšíriť ho o sociálny rozmer. K dosahovaniu týchto cieľom prispievajú kvalitní slovenskí a zahraniční školitelia a mentori, ktorí organizáciám či jednotlivcom poskytujú pragmatický a cielený mentoring, najmä v oblastiach biznis modelu, marketingu, financovania, práva či obchodných praktík.
Aktívnym ženám rôznych vekových kategórií boli v roku 2017 určené dve série vzdelávacích prednášok a workshopov Business Women Workshops a Women Love Digital. Program Business Women Workshops bol navrhnutý pre 100 účastníčok, ktoré chceli získať prehľad a všeobecné praktické odporúčania v rôznych oblastiach online komunikácie a marketingu. V programe Women Love Digital 24 účastníčok, ktoré majú svoj projekt už aktívny v online prostredí, získalo konkrétny feedback na svoje aktivity v oblasti online marketingu a na základe odporúčaní odborníkov si stanovili plán aktivít, ktoré im vylepšia postavenie vo svojom podnikaní.
Formát Business Women Workshops predstavoval sériu workshopov pre ženy so začínajúcim podnikateľským nápadom, so zmysluplnou komunitnou aktivitou, pre študentky a dámy, ktoré sa vo svojich zručnostiach chcú posunúť o krok ďalej. Tento rok boli pre záujemkyne začiatočníčky pripravené série workshopov na získanie zručností v oblasti online komunikácie a marketingu. Vďaka workshopom sa účastníčky zorientovali v digitálnom svete, naučili sa písať newslettere ktoré zaujmú, nastaviť si stratégiu na Facebooku, či vytvoriť si vlastnú webovú stránku.
Na jeseň bola otvorená druhá séria workshopov Women Love Digital pre pokročilejšie záujemkyne s už existujúcim podnikateľským projektom či nápadom v online prostredí. Samotným workshopom predchádzal úvodný Bootcamp, na ktorom lektori 24 vybraným účastníčkam odporučili konkrétne workshopy podľa ich potrieb. Výber 24 účastníčok bol uskutočnený podľa kritérií ako inovatívnosť, udržateľnosť a online aktivita ich projektu. V rámci workshopov sa ženy venovali content marketingu, webovej analytike, PPC reklamám a ďalším zaujímavým témam, ktoré si vyžadovali ich projekty. Okrem vzácnych rád a nových skúseností boli 3 ženy s najúspešnejšími projektami ocenené 3 hodinami individuálnych mentoringov u lektorov z agentúry Bottle a co-workingovým členstvom v Impact HUB Bratislava.